Thursday, March 08, 2007

走过一些

一些以前是这样的,现在也还是这样的
一些我猜测过的,一些我怕是自己想多了的
一些贪婪的享受着的
一些什么也给不了只能自私的带点愧疚的
一些的一些
我今天才知道
我今天都知道了

一些的一些,原来我的猜测都没错
一些的一些,原来都好久了
一些的一些,谢谢你们
一些的一些,也只好就这样了

这一些,那一些,
也许有些美丽,也有些遗憾。

1 comment:

Jereme a.k.a. Ahmigege said...

Some of some...some walking, and some of some...How I love these touching poetic lines that creep from line to line.

It is so beautifully conveyed that conjures soulful state of mind that comes right from your heart. The poem exudes truth, honesty and beauty - all intrinsically your human nature.

Keep up your excellent poetic works.

Bravo, Sindy!